Mental träning för ledare och pedagoger

Konsten att må bra utan anledning!
En frisk föreläsning om hur du gör när du tänker.
Som pedagog och/eller ledare så är det viktigare än någonsin att investera i sig själv. Hur du mår både påverkar din prestation och smittar av sig på de som finns i din närhet, både på jobbet och privat, vilket gör att det är ännu viktigare att du har kontroll i ditt liv, eller hur?
Hur gör du för att stressa upp dig? Vilka vanor och tankemönster har du utan att du vet om det? Hur kan du bryta dessa och få mer av det du vill uppleva i ditt liv?
Den här föreläsningen kommer inte bara innebära fler "Bra Dagar" utan även att du kan hantera fler situationer som förr kan upplevts som jobbiga. Du kommer helt enkelt att göra ett bättre jobb, samtidigt som du mår bättre och minskar risken för sjukskrivning.
Att må bra är inte bara en träningssak, det är en sund investering.
Du får bl.a. lära dig mer om hur du:
Går från stressad till avslappnad på några sekunder
Tar bort alla måsten
Bryter gamla vanor och beteenden
Detta hände Anneli i Uppsala efter en föreläsning:http://www.unt.se/inc/print/hon-strok-ett-streck-over-alla-masten-1363705-default.aspx
Föreläsare: Andreas Kullberg är utbildare, certifierad coach och NLP Trainer, projektledare. Han utbildar och inspirerar ledare, personal, idrottare, pedagoger och föräldrar.
Var beredd på tre saker: Det här är något helt annat än vad du stött på tidigare! Du lär dig användbara saker. Det blir kul!
Färska omdömen från Stockholm & Linköping mars 2012:
"Intressant, medryckande, inspirerande, roligt""Bra härligt! Jag blev på så gott humör av dig!!!
”Bra!! Inspirerande, trevligt, enkelt beskrivet, positivt! Överlag borde Andreas föreläsa på skolorna för pedagoger som bör skippa negationer och peppa eleverna!”
"Tankens kraft är mäktig! Mycket inspirerande.””
"Suverän peppning! Bra engagemang och smittande glöd!"
”Otroligt positiva tankar, verktyg, bekräftelser. Tack för en härlig upplevelse!”
”Helt fantastiskt inspirerande och härligt! Blir varm och glad, känner mig peppad och starkt med en massa tips!”
"Jag kom, jag gick, jag segrade! Med den känslan går jag härifrån. Superintressat!”
”Smittande. Kanonbra! Synd att inte fler kollegor var på kursen.”