Mental träning för ledare och pedagoger

Andreas Kullberg
Andreas Kullberg

Konsten att må bra utan anledning!
En frisk föreläsning om hur du gör när du tänker.

Som pedagog och/eller ledare så är det viktigare än någonsin att investera i sig själv. Hur du mår både påverkar din prestation och smittar av sig på de som finns i din närhet, både på jobbet och privat, vilket gör att det är ännu viktigare att du har kontroll i ditt liv, eller hur?

Hur gör du för att stressa upp dig? Vilka vanor och tankemönster har du utan att du vet om det? Hur kan du bryta dessa och få mer av det du vill uppleva i ditt liv?

Den här föreläsningen kommer inte bara innebära fler "Bra Dagar" utan även att du kan hantera fler situationer som förr kan upplevts som jobbiga. Du kommer helt enkelt att göra ett bättre jobb, samtidigt som du mår bättre och minskar risken för sjukskrivning.

Att må bra är inte bara en träningssak, det är en sund investering.

Du får bl.a. lära dig mer om hur du:

Går från stressad till avslappnad på några sekunder

Tar bort alla måsten

Bryter gamla vanor och beteenden 

Detta hände Anneli i Uppsala efter en föreläsning:
http://www.unt.se/inc/print/hon-strok-ett-streck-over-alla-masten-1363705-default.aspx

Föreläsare: Andreas Kullberg är utbildare, certifierad coach och NLP Trainer, projektledare. Han utbildar och inspirerar ledare, personal, idrottare, pedagoger och föräldrar.

Var beredd på tre saker: Det här är något helt annat än vad du stött på tidigare! Du lär dig användbara saker. Det blir kul!

Färska omdömen från Stockholm & Linköping mars 2012:

"Intressant, medryckande, inspirerande, roligt"

"Bra härligt! Jag blev på så gott humör av dig!!!

”Bra!! Inspirerande, trevligt, enkelt beskrivet, positivt! Överlag borde Andreas föreläsa på skolorna för pedagoger som bör skippa negationer och peppa eleverna!”

"Tankens kraft är mäktig! Mycket inspirerande.””

"Suverän peppning! Bra engagemang och smittande glöd!"

”Otroligt positiva tankar, verktyg, bekräftelser. Tack för en härlig upplevelse!”

”Helt fantastiskt inspirerande och härligt! Blir varm och glad, känner mig peppad och starkt med en massa tips!”

"Jag kom, jag gick, jag segrade! Med den känslan går jag härifrån. Superintressat!”

”Smittande. Kanonbra! Synd att inte fler kollegor var på kursen.”

Inget bokningsbart än!

Aktuellt
2013-04-10
Våren är...sen
Det är flera bra föreläsningar kvar i april och maj. Missa inte dem! Höstens program..

Bokning/Hitta arrangemang
Telefonbokning
Teman i fokus
Mr Tourette och jag - (föreläsningsföreställning)
Det är något speciellt med Pelle och Boulevard, det blir alltid fullt hus på Boulevardteatern. Förra sommaren kom 6000 åskådare till Parkteatern! Ständiga turnéer i Europa och USA, Sigma Films planerar filminspelning.”This is A must see speech for everybody whatever you do in life”. "Helt unikt!"

Senaste nytt! FÖRSÄSONGS-pris och många nya föreläsare
Höstens program börjar bli klart! Nya föreläsare! Ta en ordentlig titt på programmet, på en ort nära dig! Boka tidigt så får ni plats och lägre priser. Just nu gäller FÖRSÄSONGSPRIS. Om ni önskar en talare,handledning eller konsult kan ni kontakta lena.wittorf@medalgon.se , 08-28 66 90

Fängsla dem! - Bästa tipsen för samlingen!
Lätta och roliga sånger, lekar, rörelseramsor och danslekar samt användbara tips och trix för samlingen! Kom och fyll på din repertoar och lär dig att bli en fängslande ledare!I den här föreläsningen väljer Gunlög ut sina bästa tips både för de minsta barnen (1-3 år) och för de lite större (4-6 år)

Ny karriärväg för lärare (Kursdag, kursdagar)
Coachutbildning för pedagoger. Nu kan du ta din karriär vidare genom att gå en unik utbildning, anpassad till skolans värld.Du får verktyg och metoder som behövs för att arbeta professionellt med coachning i skolan.Utbildningen grundar sig på International Coach Federations (ICF:s) kärnkompetenser.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Samarbetspartners