Målmedvetet lärarskap

Igor Ardoris
Igor Ardoris

...väcker  elevernas motivation att ”plugga” – även de skoltröttas!

Pedagogen ställs ofta inför den ”tuffa” uppgiften att få fart på omotiverade elevers skolarbete och prestation. Det är inte alltid så enkelt – hur mycket man än anstränger sig tycks en del elever vilja vara kvar i trötthet utan energi för skolarbete.
Skoltrötthet kan bero på mycket – en del utanför vår möjlighet att påverka. Den mest centrala frågan för pedagogen blir ändå: Hur bär jag mig år för att ”lyfta” mina elever – även de mest omotiverade?

Igor Ardoris är pedagog och mental tränare, som arbetar medmånga av Sveriges främsta idrottare och musiker, samt med edarskapsutveckling i förskolor/skolor och näringsliv. Aktuell med boken Målmedvetet lärarskap hos Epago.
Igor visar konkret och praktiskt hur du med ett lösningsinriktat förhållningssätt kan väcka elevers motivation att ”plugga”.
Han öser ur sin lärarerfarenhet och sin kunskap som mental tränare. Låt dig smittas av Igors energi och entusiasm.
Du är viktig – Du kan göra skillnad!
Tanka tips och idéer och få ny kraft! En sak är säker - när du går hem från denna föreläsning, så går du glad och "taggad" för nästa arbetsdag!

Publikröster

"Lyft som lärare! Stärkt som ledare! Jag kommer att gå superinspirerad till jobbet imorgon!”

”Otroligt givande! Har nu många utgångspunkter för mitt jobb med barn och ungdomar. Du smittar inspiration och glädje”

”Gav både för det egna livet och för min roll som lärare!”

”Så klokt, så proffsigt, så inspirerande!”

OBS!
BOKA TIDIGT PRIS t.o.m. 23/9 425:- därefter 495:- (alla priser är exkl moms).

Är du nyfiken på  boken Målmedvetet lärarskap?
Igor Ardoris bok Målmedvetet lärarskap hittar du hos  Epago.
Vill du bläddra i boken klicka här.

Inget bokningsbart än!

Telefonbokning
Följ oss på Facebook!
Följ oss på Facebook!
Tryck "Gilla" på vår Facebook och ta del av nyheter, intressanta artiklar och erbjudanden!

Teman i fokus
Mr Tourette och jag - fristående del 2 - Vägen framåt inifrån och ut!
Tiden är mogen för att höra (fristående) fortsättningen i Pelles fantastiska ”life story”! Alla som lyssnat på Pelle Sandstrak, har längtat efter ett ”Vad Hände Sedan” föredrag. Nu är fokus på motivation och att hjälpa. Flera direkt från livet exempel, pricksäkra associationer och unika insidertips!

Positiva pedagoger och kreativa arbetslag i förskolan
Nu är det dags att ta tag i arbetslagets spännande utveckling!Målen står i läroplanen - vägen dit leds av förskolans arbetslag. Att arbeta tillsammans i en positiv och kreativ anda är något som gynnar alla - inte minst barnen! Hör två mycket uppskattade föreläsare och pedagoger om laganda!

High Five...på jobbet!
Atle har en förmåga att få människor att släppa garden och se möjligheterna i varandra. En viktig faktor för att trivas på jobbet är att känna sig uppskattad och få mycket beröm. Det gäller alla från chefer till medarbetare. Den viktigaste frågan vi måste ställa oss är "gör jag någon skillnad?".

Förskolans Läroplan "på Lådan"
Läroplanen på lådan är ett hjälpmedel i arbetet och ett enkelt men strukturerat stöd för dig som pedagog att följa barngruppen/barnets utveckling och utvecklingsområden. Materialet är ett värdefullt stöd och som underlag för dokumentation,uppföljning och föräldrar- och utvecklingssamtal.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Samarbetspartners