Målmedvetet lärarskap

… väcker elevernas motivation att ”plugga” – även de skoltröttas
Igor Ardoris är pedagog och mental tränare, som arbetar med många av Sveriges främsta idrottare och musiker, samt med ledarskapsutveckling i förskolor/skolor och näringsliv. Aktuell med boken Målmedvetet lärarskap hos Epago.
Pedagogen ställs ofta inför den ”tuffa” uppgiften att få fart på omotiverade elevers skolarbete och prestation. Det är inte alltid så enkelt – hur mycket man än anstränger sig tycks en del elever vilja vara kvar i trötthet utan energi för skolarbete. Skoltrötthet kan bero på mycket – en del utanför vår möjlighet att påverka. Den mest centrala frågan för pedagogen blir ändå: Hur bär jag mig år för att ”lyfta” mina elever – även de mest omotiverade?
Igor visar konkret och praktiskt hur du genom ett lösningsinriktat förhållningssätt kan väcka elevers motivation att ”plugga”. Han öser ur sin lärarerfarenhet och sin kunskap som mental tränare. Låt dig smittas av Igors energi och entusiasm. Du är viktig – Du kan göra skillnad! Tanka tips och idéer och få ny kraft!
Publiröster
"Lyft som lärare! Stärkt som ledare! Jag kommer att gå superinspirerad till jobbet imorgon!”
”Otroligt givande! Har nu många utgångspunkter för mitt jobb med barn och ungdomar. Du smittar inspiration och glädje”
”Gav både för det egna livet och för min roll som lärare!”
”Så klokt, så proffsigt, så inspirerande!”
OBS!
BOKA TIDIGT PRIS t.o.m. 17/9 425:- därefter 495:- (alla priser är exkl moms).
Är du nyfiken på boken Målmedvetet lärarskap?
Igor Ardoris bok Målmedvetet lärarskap hittar du hos Epago.
Vill du bläddra i boken klicka här.