Vem är under hatten?

En inspirationsföreläsning för alla som arbetar med ”minstingarna”!

"Tips som funkar även för de minsta – äntligen!”
Publikkommentar

Föreläsare: Gunlög Rosén
är komiker, amatörskådespelare, författare, bejublad stå-uppare och utbildare.  Känd för sina mycket uppskattade föreläsningar i bl.a. praktiskt ledarmetodik och samlingsmetodik. Den här gången blir det fokus på de allra minsta barnen.

Massvis av NYTT material… och några gamla ”TOPP TIO”!

Kom och fyll på din repertoar av enkla rörelsesånger, ramsor, danslekar och andra övningar för 1-3 åringar. Gunlög Rosén inspirerar oss till hur vi fångar de riktigt små barnens uppmärksamhet och hur vi genom samlingen hjälper dem att utveckla språket, motoriken, jagkänslan och samhörighetskänslan - i enlighet med förskolans reviderade läroplan.

En garanterat rolig kväll, fullspäckad med tips som du kan använda i barngruppen redan nästa dag!

Publikröster

”MVG! Allt toppen! Vilket kunnande och engagemang!”

”Helt fenomenalt. Så kul med nya idéer till samlingarna! ”

”Fantastiskt! Inspirerande! Kul! Glädje! Jättemycket jag kan använda på jobbet!” ”

"Superbra! Bland det bästa jag varit på! Många nya idéer!"

Boka tidigtpris t.o.m. 15/9 425 :- ex moms. Ord. pris 495:- ex moms.

Inget bokningsbart än!

Telefonbokning
Följ oss på Facebook!
Följ oss på Facebook!
Tryck "Gilla" på vår Facebook och ta del av nyheter, intressanta artiklar och erbjudanden!

Teman i fokus
Kommunikation och lärande - på hjärnans villkor
Jana Söderberg har skräddarsytt en föreläsning för pedagoger, om kommunikation, bemötande och lärande. Ge dig själv en påfyllning från en av Medalgons mest uppskattade och främsta inspiratörer om kommunikation, bemötande och inlärning - på hjärnans villkor!

Oro och ångest!
Du som längtar efter att minska din oro och ångest eller vill stödja andra människor! Denna föreläsning ger dig kunskaper, effektiva tekniker och praktiska konkreta verktyg. Mats Billmark stärker åhörarna och ger dem hoppet om att en gång för alla komma till rätta med sin oro och ångest.

Jobbiga samtal med "besvärliga" personer - eller samtal för förändring (föreläsning)
Vi behöver alla strategier för att lättare hantera jobbiga samtal/situationer och arga människor. Ibland råkar vi ut för svåra situationer och ”jobbiga samtal”, som en ”sur” förälder, en "kaxig" elev, en "trångsynt" kollega eller en oförstående chef.

Jag är inte Pappa till en skitunge, jag är Pappa till Stålmannen
Gränslös kärlek-på maxtest! Orden tillhör Fredrik Westin och är starten på en föreläsning där han delar med sig stunder av frustration och hjälplöshet, men även härliga upplevelser som pappa till en son som ser världen annorlunda. Berättelsen har ett unikt familjeperspektiv, som sällan berörs.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Samarbetspartners