Fem gånger mer kärlek! Att vägleda ”bråkstakar” framgångsrikt!

Om 5-1 regeln i fråga om kommunikation och gränssättning
Martin Forster är psykolog med KBT- inriktning och forskare som skrivit den uppmärksammade boken ”Fem gånger mer kärlek”. Hans forskning vid Uppsala Universitet handlar om att hjälpa lärare och föräldrar att hantera konflikter med barn. Martin föreläser och handleder förskole- och skolpersonal.
Barn som bråkar, skapar kaos, blir osams med kompisar, helt enkelt ställer till det för sig själva och sin omgivning – hur kan vi leda dem framgångsrikt? Att ge barn fem gånger så mycket mer positiv uppmärksamhet än tjat och tillsägelser är ett förhållningssätt som ger utdelning. Med stöd i aktuell forskning ger Martin handfasta råd och visar praktiska exempel direkt från barngrupp/klass hur man kan göra som pedagog/personal.
Publikröster
”En suverän föreläsare där jag fick idéer om förhållningssätt, bra konkreta tips och många tankeställare (jag har nog tjatat på tok för mycket). Känns VÄLDIGT POSITIVT!”
”Martin satte igång ett nytänkande hos mig!Precis som en föreläsning skall vara. Skickligt och inspirerande!”
”Enkelt, förtroendegivande, konkret och skickligt framfört! Otroligt bra!”
OBS! Boka tidigt pris t.o.m. 8 mars 425:- ex moms, gäller våren 2012.
Ordinarie pris 495:- ex moms.