Supermamma, Superpappa, Superpedagog, Supermedarbetare...? Hjälp hur får man ihop livets alla delar?

Stockholm 5/5 kl 18 - 21
Morot eller piska? Pressa eller stötta?
Om hur vi kan stödja och utveckla barns egna drivkrafter och inre motivation.
Jana Söderberg är samtalsterapeut och en av Sveriges bästa inspiratörer, bloggar på www.viforaldrar.se, handleder personal i fsk/skolor (har bl.a. utarbetat en lärarhandledning där kunskapsutveckling och personlig utveckling i förskolan/skolan integreras) och är skapare av Våga vara metodiken vars syfte är att ge dig praktiska verktyg för att stärka din egen och barns självkänsla.
"Jag är övertygade om att arbetsplatser vinner på att stödja och hjälpa föräldrar i deras föräldraskap." Jana Söderberg
Att våra barn skall få det bästa i livet vill vi alla. Vi är och vill som föräldrar och pedagoger vara tydliga, peppande och närvarande, men att omsätta det i praktiken är inte alltid så lätt när vardagsbestyren är så många.
Hur hanterar man en vrålande två-åring, en vresig tonåring eller ett barn som snabbt ger upp när matteläxan eller fritidsaktiviteten tar emot?
Unna dig några timmar där du får tanka energi, uppmuntran och inspiration för dig själv och dina barn om hur du kan få ihop livets alla delar. En föreläsning fylld av konkreta exempel, råd och tips.
Publikröster
Det är bara att suga i sig! Dina ord la sig som en varm och go´ bulle i magen! Du borde vara obligatorisk för förskole- och skolfolk och för alla föräldrar.
Ann Z Allan
Maxat med aha-upplevelser, vardagsnära exempel, råd och många, många härliga skratt. Strålande!
Stort tack dig för din fantastiska föreläsning! Det var absolut det bästa jag hört. Tack för är alla goda råd som var ENKLA att ta till sig och stor förändring har jag direkt gjort. Jag går som ett rus fortfarande. Somnar glad och VAKNAR PIGG och GLAD före klockan ringer!!!
Detta var inte bara för min föräldraroll, utan även för mig själv och min relation. Jag skulle kunna sitta och lyssna i flera timmar till! Bara toppen!
Pris: 425:- ex moms (Pris för föräldrar och andra intresserade privatpersoner 375:- inkl moms)
Är ni flera? Utnyttja vår G5:a (gäller ordinarie företagspris)
Boka 5 biljetter för 375:- ex moms per styck (1875:- ex moms) 10 biljetter 3750:- ex moms osv.