Bli chef över ditt liv! (kursdag)

*OBS! Vid tidig bokning 300:- rabatt.
Känner du att omgivningens och dina egna krav tynger dig, att alla måsten i vardagen gör att dygnets 24 timmar inte räcker till. Du är knappast ensam om denna känsla.
Prioritera det som är rätt för just dig!
Det är lätt att mitt i en stressad vardag glömma bort sig själv, sina egna behov, sina drömmar och sin vilja. De viktigaste frågorna som man bör ställa sig själv med jämna mellanrum är: Vad vill jag? Vad är viktigast för mig?
En vinst för dig själv, din familj och jobbet!
Ibland behöver man vara en "sund egoist" och ta hand om sig själv för att orka och för att få kraft över att finnas till för andra; familjen, vännerna och arbetet.
Att ägna en hel dag för sin egen livsplanering kan tyckas lyxigt, men inte om man betänker vilken enorm skillnad det kan göra. Vi vet att man mår bättre, blir friskare och sundare med träning – även mental sådan. Det är det som är hemligheten. Helt enkelt ett win-win för ditt liv såväl privat som jobbmässigt.
Några punkter:
- Ta reda på vad som är viktigt för dig i ditt liv
- Prioritera bort det som inte är viktigt
- Struktur och verktyg för fortsatt planering och bättre livsbalans
- Medvetenhet om inre och yttre faktorer som påverkar din livsglädje
- Insikt i varför det är viktigt att ta hand om sina egna behov, oftare sätta sig själv i centrum och bli en "sund egoist" med kraft över för andra.
Jana Söderberg är en av Sveriges främsta inspiratörer och föreläsare inom kommunikation och personlig utveckling. Hon är samtalsterapeut, författare och kursledare bl.a. på Berghs School of Communication.
En månad efter avslutad kurs har deltagarna tillgång till rådgivning från Jana per mail.
Regelbunden mental träning gör att man enklare kan hitta "avkopplingen" inom sig och bli bättre på att korrekt och effektivt sätta gränser - utan dåligt samvete. Jana Söderberg
Deltagarröster
Det är aldrig försent! Känner mig oerhört inspirerad och motiverad efter denna utvecklande och roliga dag med Jana Söderberg.
Deltagare 8/10 i Stockholm
Absolut fantastiskt bra och värdefullt! Mycket träffande, oavsett om man mår bra eller lite sämre kan man enkelt ta till sig budskapet.
Deltagare 8/10 i Stockholm
TACK för en härlig dag, jag lever fortfarande i ett rus.
Eva Althin, lärare Jämtlands Gymnasium
Pedagogiskt mycket bra. Intressant om vad jag skall göra med livet för att må bra! En sådan här dag har jag behov av fler gånger. Nils Hafström, företagsledare
Pris: 3795:- ex moms. OBS! Begränsat deltagarantal, max 25 personer.
*OBS! Rabatt 300:- enligt nedan:
Malmö rabatt t.o.m 10/2 3495:- (ord pris 3795:-) exkl moms
Göteborg rabatt t.o.m 10/4 3495:- (ord pris 3795:-) exkl moms
Stockholm rabatt t.o.m 12/4 3495:- (ord pris 3795:-) exkl moms
För privatpersoner är priserna inkl moms dvs. 3495:- resp. 3795:-
I kurspriset ingår lunch, fika fm och em. Ev. logi ordnas på egen hand. Bindande anmälan en månad före kursstart – platsen går att överlåta.