High Five...på jobbet!

********* TÄVLING ***********
HIGH-FIVE! TERMINENS SISTA FÖRELÄSNING NÄRMAR SIG!
Vi firar sommaravslutning med att bjuda alla med 5 bokstäver i namnet på Atle Johansens föreläsning i Malmö 31 maj!
Stämmer det inte in på dig? Vi har 10 st. fribiljetter att lotta ut! Skicka en rad och motiverar varför du vill vinna, till highfive@medalgon.se!
(gäller nya bokningar)
Atles egna ord sammanfattar föreläsningen med följande ord: Kommunikation, kreativitet, inspiration och tydlighet är några nyckelord.
Som Dyslektiker och obotlig optimist liv har jag hela mitt liv varit tvungen, att inte se problemen utan möjligheterna...så det omöjliga...är just ingenting, mitt motto...tro på dig själv..vi andra gör det!
Lycka och motivation har det spekulerats i under århundraden och kan bli flummigt att tala om, men det är likväl något som är grundläggande både på arbetsplatsen och i privatlivet.
Ur programmet:
Varför går vi till jobbet..egentligen?
Skratt, glädje och lust
Tro på dig själv - andra gör det!
Slumpens betydelse för framgång
Fråga inte chefen - just do it!
Sagt om Atle....
Atle Johansen är en norsk optimist med Redbull effekt. Han är en sann entreprenör, livscoach och entertainer med många års erfarenhet av hur man skapar en VI TILLSAMMANS kultur på jobbet och samtidigt har kul.
Atle är en fantastisk föredragshållare som har en förmåga att göra människor bättre än vad de tror de kan bli. Med sin kunskap, sprudlande energi och skärpa ger han ett intryck som sätter avtryck.
Som livscoach har Atle skapat sig ett stort förtroende bland sina kunder. Hans humor och träffsäkerhet lyckas gång på gång locka oss till skratt och skapar en " Jag duger" och " VI -känsla bland sin publik.
En viktig faktor för att trivas på jobbet är att känna sig uppskattad och få mycket beröm - det gäller alla från chefer till medarbetare. Den viktigaste frågan vi alla måste ställa oss är "gör jag någon skillnad?".
Titta på ett smakprov från Atles föreläsningar!
Jag har en dröm...
Jag vill att det skall vara roligt att gå till jobbet. Jag vill att människor skall trivas och utvecklas och att vårt välmående skall smitta av sig till våra kunder, brukare och leverantörer.
Den bästa vägen för att ha kul på jobbet går via skratt, glädje och lust. Tänk vad häftigt om de gör som jag säger!
Publikröster:
"Man får energi och känner sig inspirerad!" Deltagare Västerås
"Viktigt att ha med sig i vardagen. Detta behöver vi ofta
höra"
”Den här föreläsningen (karamellen) kan man suga på länge för att avnjuta och vara glad. TACK ATLE.”
"Hej Atle! Det blev helt magiskt - BRAVO!! Våra medarbetare och våra kunder från landstinget var supernöjda, och vi vill gärna ha dig med på vår dragning för Norden i vår" Mats Åhlander, Astra Zeneca
"Hej på dig Atle, ett stort tack för ännu ett lyckat seminarium i Västerås!"
”Härlig och inspirerande föreläsare – HELT UNDERBAR!! Gav många bra funderingar. ”Går det åt helvete, blir det roligare sen!” Många skratt och några tårar – mkt bra!”
"Hej va på din föreläsning i Kalmar i Torsdag, och det är den absolut bästa föreläsningen jag någonsin har varit på, och jag har lyssnat på måååånga."
"Mina kollegor pratar fortfarande om det "röda äpplet" på lunch rasterna och skrattat dånar i rummet" Kristina Söder, Kalmar kommun
Gruppbiljett G5: Om ni anmäler 5 samtidigt kan ni spara 350:- + moms. Biljetten kostar 2125:- (enhetspris 425/st)