Sångskafferiet-Ny bok-Nytt material-Ny föreläsning!

Gunlög Rosén och Mia Huusko
Gunlög Rosén och Mia Huusko

Skaffa påfyllning till din reportoar av riktigt bra sånger för barn!

• NYA sånger för samlingens olika teman
  • NYA rörleseramsor och fingerlekar
  • NYA danslekar och gympasånger
  • Fängsla "dom" - samlingsmetodik som fängslar, tränar och lär!
  • Att välja rätt sång för rätt ålder - om barns språkutveckling
  • Bra musikinstrument för och med barnen

Kvällen leds av energiknippet Gunlög Rosén, med bakgrund som ståuppare och skådespelare, vilket borgar för en kväll med många skratt. Med sig har hon Mia Huusko en mycket omtyckt musikpedagog och föreläsare.

PRIS

Boka tidigt pris t.o.m. 15/3 445 kr ex moms
Gruppris "Gå 5 betala för 4" (420 kr ex moms per person)

Information och artikel:

Opsis recenserar:"Om jag var pedagog i förskolan skulle jag med glädje och tacksamhet införliva Lilla sångskafferiet i förskolans skiv och boksamling. Bums."

Lilla sångskafferiet

Stora sångskafferiet

Eskilstunakuriren

Sagt om Gunlög och Mia (som ALLTID har skyhöga omdömen).

"Jättekul! Tiden bara försvann! Trött när jag kom, pigg och glad när jag gick!"

"De sprider verkligen värme och goa vibbar."

"Inspiration till tusen. Nu skall jag genast hem och pröva. Kan knappt vänta till imorgon"

Välkommen till en "sprudlande" och läro-orienterad kväll som garanterat ger många nya tips att använda direkt!

Texterna till sångerna i Sångskafferiet är skrivna av Gunlög Rosén och Gustav Rosén som bl.a. skrivit musik till Pomos Piano från Bolibompa.

Reducerat pris under kvällen
Kvällens pris för respektive Lilla- och Stora sångskafferiet bok + CD är 220 kr. Pris vid beställning från förlaget 269 kr + frakt. Pris i bokhandeln ca 350 kr.

• Lilla Sångskafferiet (1-5 år)
  • Stora Sångskafferiet (5-9 år)

Kolla länken: Här kan du lyssna, beställa materialet och läsa mer.

Inget bokningsbart än!

Aktuellt
2013-05-20
Smittande vårglädje firas med bra erbjudande
VM guld! Härlig försommar! Hela sommaren framför oss! Behåll denna känsla

Bokning/Hitta arrangemang
Telefonbokning
Teman i fokus
Russinhissen 2.0 – fler enkla experiment i fysik och kemi för förskolebarn!
Gillade du Russinhissen-föreläsning och vill ha mer? Här har du chansen. Detta är föreläsningen för dig som har kommit igång med naturvetenskap på förskolan och som vill komma vidare. Fler vackra, enkla, och vardagsnära experiment som gör det osynliga synligt och som tar barnens idéer på allvar.

Lösningsfokuserat förhållningsätt - bemötande som gör skillnad
Hur små förändringar i inställning, ordval och fokus kan göra en oerhört stor skillnad när man har som uppgift att leda och inspirera människor. Detta gäller såväl företagsledare som lärare och föräldrar. Det är en föreläsning som ger hopp tillsammans med konkreta och enkla verktyg.

Fem gånger mer kärlek! Att vägleda ”bråkstakar” framgångsrikt!
Barn som bråkar, skapar kaos, blir osams med kompisar, ställer till det för sig själv och andra – hur kan vi leda dem framgångsrikt? Psykologen Martin Forster presenterar 5-1 regeln i fråga om kommunikation och bemötande. Ett förhållningssätt som forskningen indikerar ger ett bra resultat.

Mr Tourette och jag - (föreläsningsföreställning)
Det är något speciellt med Pelle och Boulevard, det blir alltid fullt hus på Boulevardteatern. Förra sommaren kom 6000 åskådare till Parkteatern! Ständiga turnéer i Europa och USA, Sigma Films planerar filminspelning.”This is A must see speech for everybody whatever you do in life”. "Helt unikt!"

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Samarbetspartners